Hteam

dec

2008

Mit is meséljek .... ???

Sziasztok!


Sokat gondolkodtam, mit is írhatnék nektek, amiről szívesen olvasnátok...
Végül arra jutottam kicsit Rólunk mint "vezetőkről" és esetleg volt hostessekről mesélek?!




Nap mint látom és tapasztalom, hogy a hostessek egy rétege azt hiszi, mindenkire igaz az a mondás:
"Aki nem tudja tanítja"
Ez legtöbbször nem így van, a vezetők többsége maga is volt hostess és több vagy kevesebb időd töltött ebben a szakmában, mint alkalmazott vagyis host/hostess. Ennek megmondom őszintén én örülök, hiszen, nem várhatom el senkitől, hogy egy munkát/feladatot elvégezzen valaki, ha én azt nem tudnám megcsinálni. Vélemény szerint ilyen egy jó vezető, mert így tudom kitől mit, hogyan és milyen minőségben követelhetek.
...
Mit a fentiekből kiderül, én is voltam hostess. Nem sokáig talán pár évet, de ezalatt a néhány év alatt a hostess szakma minden szintjén dolgoztam. Volt olyan munkám ahol egy csinos kis növérke -átlátszó- ruhában kellett szájápolás termékmintákat osztogatnom, valamint beszélgetni a szájápolás fontosságáról. 6 napos munka volt, a legalacsonyabb órabérrel, de ez volt az első munkám, így kezdetnek tökéletesen megfelelt, ráadásul olyan embereket, hostesseket ismertem meg, akiket azóta is bármikor hívhatok, ha szükség van rájuk.

Ezt követően ami számomra tanulságos munka volt, és amire a bűszke is vagyok - természetesen nem felvágásból mesélem el, hanem, hogy Ti is tanuljatok belőle - szintén egy kisebb promóció volt. Egy cég különböző háztartási gépeit kellett a vásárlóknak bemutatni, és ha lehet rábeszélni a vásárlásra. Nos, első hallásra könnyűnek tűnhet a feladat, de akkor még hozzáteszem, hogy általában ilyen promónál mindig bemutatják a hostesslányok, hogy, miként mükődik a gép, én semmilyen efféle segítséget nem kaptam, ráadásul igen drága termékekről volt szó. A promoció első fordulójában - 3 nap alatt - sikerült 3 70.000-s ft-s termékek értékesítenem. :) Nagyon örültem neki, azt sajnálom, hogy nem kaptam érte valami kis jutalékot.
Ennek az egy kimagasló teljesítményemnek köszönhetően egymás után csörögtek a telefonok, a hostess ügynökség állandóan hívott különböző munkákra. Még egy 3 napos partner kisérő munkára is, ahol üzletembereket kellett volna kísérni a városban, és mosolyogni, körülbelül 30.000-40.000Ft-s fizetés lett volna.

Ezeket azért mesélem el, hogy Ti is lássátok, egy - két odaadó munkával mennyire meglehet lendíteni a hostess karriert - ha nevezhetem ennek. Valamint ezzel bebizonyítottam, hogy "aki nem tudja, tanítja" mondás Ránk a HostessTeam Kft-re nem igaz.

Szeretném, ha a hostessek nem gondolkodnának az ellenkezőjéről. Ha egy host/hostess úgy dolgozik, mintha egy csapattal, vagy csapatban dolgozna, akkor sokkal jobb hangulatban lehet dolgozni, a munkaidő is jobban telik, és higgyétek el, egy jó munkával megalapozod a későbbi sikeres és jó munkáidat. Arról nem is beszélve, mennyi tapasztalatot szerzel egy-egy jó munka során.

Nem tudom kellően hangsúlyozni, hogy csak úgy lehet megmaradni egy cégnél, ha az elvállalt munkák során - amit saját döntéseitek alapján vállaltok el - 100%-ig beleadjátok magatokat, hogy a legtökéletesebben menjen minden, és a végén nem csak Mi, hanem a megrendelők is elégedettek legyenek.


Mi segítünk....
... élsz vele???




HostessTeam Service Kft.

A bejegyzés trackback címe:

https://hteam.blog.hu/api/trackback/id/tr97825149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hteam

Ezt a blogot azért indítjuk, hogy megismerjék a host/hostesseink a cégünket még jobban, illetve, megosszunk minden tapasztalatot veletek.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szerzők

Friss topikok

Linkblog

Archívum

süti beállítások módosítása